.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازنگری ۱۶۶ استاندارد ملی در مازندران
مدیرکل استادارد مازندران از بازنگری ۱۶۶ استاندارد ملی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، فیاض گفت: ۱۶۶ استاندارد ملی ایران در رشته‌های تخصصی مختلف، از سوی کارشناسان ذیربط استان از ابتدای سال تاکنون  در مازندران مورد بررسی و بازنگری قرارگرفت.

بکارگیری استاندارد‌های متناسب با فن آوری روز موجب افزایش اعتماد مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و ارتقای سطح کیفیت محصولات خواهد شد.

سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولی قانونی در کشور، مسئولیت تعیین، تدوین، به روز رسانی و نشر استاندارد‌های ملی را بر عهده دارد.

به گفته فیاض بررسی برای بروز رسانی استاندارد‌هایی که ۵ سال از تدوین آن‌ها گذشته است، از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است و بازنگری آن‌ها به طور مداوم انجام می‌گیرد.

علاوه بر بازنگری استاندارد‌های ملی، مشارکت در تدوین و تجدید نظر استاندارد‌ها در دو سطح ملی و بین المللی نیز در دستور کار این اداره کل بوده  که هم اکنون تدوین و تجدیدنظر ۱۴ موضوع استاندارد در سطح ملی و ۳ موضوع استاندارد در راستای حفظ منافع ملی و بیان مواضع کشور در سطح بین الملل، از سوی کارشناسان متخصص این اداره کل و با همکاری و مشارکت متخصصان و صاحبنظران علمی، فنی و تجربی کشور در حال انجام است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.37 seconds.